Vacature Qurentis Medewerker Support

Customer Service medewerker

Ben jij de Customer Service professional die energie krijgt van het helpen van klanten bij hun vragen? Zet jij je graag in als belangrijkste schakel tussen klanten en de interne organisatie en lijkt het je uitdagend om te werken bij een bedrijf dat applicaties ontwikkelt voor de zorg-sector? Dan is dit dé vacature voor jou!

 

Wie zijn wij?

Qurentis is een technologiebedrijf met een groot hart voor software. Wij ontwikkelen en leveren zowel software op maat als standaard softwareoplossingen voor toonaangevende klanten binnen de health care.

Onze productportefeuille bestaat uit ons declaratiesysteem Collabris en ons webbased ECD Carefriend. Innovatie zit in ons DNA, waardoor we voortdurend in beweging zijn. Zo zijn wij nu o.a. bezig met de aansluiting van MedMij, waarbij de gegevens uit ons ECD via een PGO door cliënten van onze klanten ingezien kan worden.

Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door een informele, collegiale en prettige werksfeer, gecombineerd met grote professionaliteit. Wij geloven dat het succes van een softwareoplossing niet alleen wordt bepaald door ‘bits & bytes’, maar zeker ook door de ‘hearts & minds’ van haar gebruikers.

 

Wat ga je doen?

Ter versterking van ons Customer Service team zijn wij op zoek naar een  pro-actieve en enthousiaste collega.

Je belangrijkste taak is het beantwoorden van alle vragen die onze klanten stellen met betrekking tot onze applicaties, Carefriend en Collabris.

Daarbij los je complexere vraagstukken zelfstandig op, doe je je eigen analyses, onderzoeken en testen en ben je verantwoordelijk voor het maken en registreren van je werk in het ticketsysteem.

Ook ben je door goed te luisteren in staat om vroegtijdig signalen op te pikken als het gaat om het gebruik van deze applicaties door onze klanten, en om de juiste interne acties te initiëren om eventuele problemen op te lossen.

Bovendien zal je de technisch systeembeheerder ondersteunen met het monitoren van onze systemen en klaarzetten van omgevingen voor onze nieuwe klanten.

Lijkt het jou  leuk om samen in een klein team onze klanten de beste service te verlenen, mee te helpen bij het schrijven van helpteksten en handleidingen en het uitvoeren van korte projecten? Wacht dan niet langer en neem contact met ons op!

Je bent communicatief vaardig, zowel telefonisch als schriftelijk, analytisch en werkt graag in teamverband. Je focus ligt op dienstverlening voor de klant maar je draait je hand ook niet om voor wat meer technische vraagstukken.

Je bent zorgvuldig en steeds op zoek naar het beste resultaat zonder te blijven hangen in details. Ook onder tijdsdruk blijf je klantgericht en klantvriendelijk werken.  Herken jij jezelf hierin, dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Opleiding en werkervaring:

  • MBO+ werk en denkniveau
  • Ervaring met applicatie support/servicedesk werkzaamheden
  • Kennis van en ervaring met informatiesystemen en technische infrastructuur
  • Kennis van zorgadministratie is een pré
  • Kennis van of affiniteit met berichtenverkeer (voornamelijk XML), bekendheid met monitoring systemen zoals OpenNMS en Opsview en bekendheid met Windows OS en Linux Debian zijn een sterke pré
  • Stressbestendig
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift

 

Wat bieden wij?

  • Werken bij een succesvol, autonoom bedrijf met toonaangevende klanten
  • Een pragmatische cultuur met aandacht voor ondernemerschap
  • Gezellige, platte en wendbare organisatie waar iedereen elkaar kent
  • Mogelijkheid om te pionieren en actief mee te denken in de doorontwikkeling van onze producten
  • Mogelijkheden om cursussen/opleidingen te volgen, en te leren van de kennis en ervaring van collega’s
  • Wanneer je bij ons start word je intensief opgeleid om zo goed mogelijk van start te kunnen gaan in jouw nieuwe functie

Het betreft een dienstverband voor 40 uur per week met uitzicht op een vaste aanstelling. Wij bieden een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioenregeling en een reiskostenvergoeding bij een afstand vanaf 10 kilometer). Ons kantoor is gevestigd in Valkenswaard.

 

Interesse?

Solliciteer dan direct door je motivatiebrief met CV te sturen naar info@qurentis.nl, of neem voor meer informatie over deze functie contact op via tel: 040-2010040.

Screening van CV, diploma’s, identiteitsbewijs en VOG (verklaring omtrent gedrag) zal onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld