Vacature Qurentis Medewerker Support

Support medewerker

Ben jij de support professional die energie krijgt van het helpen van klanten bij hun vragen? Zet jij je graag in als belangrijkste schakel tussen klanten en de interne organisatie en lijkt het je uitdagend om te werken bij een bedrijf dat applicaties ontwikkelt voor de zorg-sector? Dan is dit dé vacature voor jou! 

 

Wie zijn wij? 

Qurentis is een technologiebedrijf met een groot hart voor software. Wij ontwikkelen en leveren zowel software op maat als standaard softwareoplossingen voor toonaangevende klanten binnen de health care. 

Onze meest gebruikte applicaties op dit moment zijn onze declaratie software Collabris en ons nieuwe webbased ECD Carefriend. Innovatie zit in ons DNA, waardoor we voortdurend in beweging zijn. Zo zijn wij nu o.a. bezig met de aansluiting van MedMij, waarbij de gegevens uit ons ECD via een PGO door cliënten van onze klanten ingezien kan worden. 

Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door een informele, collegiale en prettige werksfeer, gecombineerd met grote professionaliteit. Wij geloven dat het succes van een softwareoplossing niet alleen wordt bepaald door ‘bits & bytes’, maar zeker ook door de ‘hearts & minds’ van haar gebruikers. 

 

Wat ga je doen? 

Ter versterking van ons Supportteam zijn wij op zoek naar een proactieve en enthousiaste collega.  

Je belangrijkste taak is het beantwoorden van alle vragen die onze klanten stellen met betrekking tot onze applicaties, Carefriend en Collabris. Daarbij los je ook complexere vraagstukken zelfstandig op en ben je verantwoordelijk voor het maken en registreren van je eigen analyses, onderzoeken en testen in het ticketsysteem. 

Ook ben je door goed te luisteren in staat vroegtijdig de juiste interne sturing te geven als het gaat om het gebruik van deze applicaties door onze klanten. 

Daarnaast draag je er zorg voor dat (jouw) klant meldingen uit het ticketsysteem tijdig worden afgehandeld en de klant altijd op de hoogte is van de status van de melding.  

Lijkt het jou leuk om samen in een klein team onze klanten de beste service te verlenen, mee te helpen bij het schrijven van helpteksten en handleidingen en het uitvoeren van korte projecten? Wacht dan niet langer en neem contact met ons op! 

 

Waar voldoe je aan? 

Je bent communicatief vaardig, zowel telefonisch als schriftelijk, analytisch en werkt graag in teamverband. Je focus ligt op dienstverlening voor de klant maar je draait je hand ook niet om voor wat meer technische vraagstukken. 

Je bent zorgvuldig en steeds op zoek naar het beste resultaat zonder te blijven hangen in details. Ook onder tijdsdruk blijf je klantgericht en klantvriendelijk werken. Herken jij jezelf hierin, dan zijn wij op zoek naar jou! 

Opleiding en werkervaring: 

  • MBO+ werk en denkniveau  
  • Ervaring met applicatie support/ servicedesk werkzaamheden 
  • Kennis van en ervaring met informatiesystemen en technische infrastructuur 
  • Kennis van zorgadministratie is een pré 
  • Stressbestendig 
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift 

 

Wat bieden wij? 

  • Werken bij een succesvol, autonoom bedrijf met toonaangevende klanten 
  • Een pragmatische cultuur met aandacht voor ondernemerschap 
  • Gezellige, platte en wendbare organisatie waar iedereen elkaar kent 
  • Mogelijkheid om te pionieren en actief mee te denken in de doorontwikkeling van onze producten 
  • Mogelijkheden om cursussen/opleidingen te volgen, en te leren van de kennis en ervaring van collega’s 

Het betreft een dienstverband voor 40 uur per week met uitzicht op een vaste aanstelling. Wij bieden een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 8% vakantiegeld, pensioenregeling en een reiskostenvergoeding bij een afstand vanaf 10 kilometer). 

 

Interesse? 

Solliciteer dan direct door je motivatiebrief met CV te sturen naar info@qurentis.nl, of neem voor meer informatie over deze functie contact op via tel: 040-2010040.              

Screening van CV, diploma’s, identiteitsbewijs en VOG (verklaring omtrent gedrag) zal onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. 

 
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld