Relatiebeheer in Coronatijd: Een handleiding zoals die weer mag…

In de vroege lente van het jaar 2021 zaten we met z’n allen in een enorm onzekere periode.
Van persconferentie naar persconferentie, van mondkapjes naar vaccinaties en van lockdown naar lockdown. We hebben een tweetal jaren geleefd in een situatie waar wij als mensen niet voor gemaakt zijn…

Gelukkig kunnen we nu weer, in de ‘teruggekregen vrijheid’ doen waar we als volk zo goed in zijn. Elkaar opzoeken, met elkaar verbinden en zonder beperkingen doen waar we ons gedurende de week én in het weekend prettig bij voelen. In het begin kon ik, wandelend door Valkenswaard, enorm genieten van die toch zo bekende taferelen van volle terrassen, blije gezichten en zonder afspraak ‘gewoon’ een winkel binnenlopen zonder wachtrijen, tijdslots en maximale winkeltijd…
Al snel merkte ik dat het (gelukkig) al snel weer als normaal werd ervaren en dat we tot op heden nog steeds in die heroverde vrijheid mogen leven.

Bij Qurentis is nu ook de tijd aangebroken dat ik jullie liever op locatie tref en spreek dan dat ik naar mijn beeldscherm kijk en slechts een deel van jullie opvang. De interactie die ontstaat tijdens een bezoek op locatie heb ik altijd als veel prettiger ervaren dan online. Nu is de tijd dan ook eindelijk aangebroken om veel vaker de auto te starten en routes uit te zetten door Nederland, om jullie te komen bezoeken en écht te ervaren waar de zorg verleend wordt.

We hebben de laatste maanden enorm veel ontwikkelingen doorgemaakt. Er is een aantal functionaliteiten in Carefriend bijgekomen die we tegen het einde van het jaar 2021 nog niet hadden. Er is geluisterd naar onze klanten om ontbrekende functionaliteiten ook in Carefriend te integreren. Denk hierbij onder andere aan een set van Careblocks om een aanmelding te registreren, gebruikersnotificaties, het definiëren van proces flows voor bijvoorbeeld in- en uitstroom en een nieuwe roosterfunctionaliteit.

We hebben inmiddels ook drie nieuwe (implementatie)partners die deze zomer getraind worden in onze software. We streven er samen naar dat ze na de zomer zo snel mogelijk operationeel zijn en dat u snel kennis kunt maken met ze. Zij zullen ook een actieve bijdrage gaan leveren in de advisering rondom uw zorgprocessen!

Ook merken we dat veel klanten die nog op het ECD-gedeelte van Qurentis Care draaiden, nu ook met overtuiging de overstap willen maken naar ons nieuwe ECD Carefriend. De komende tijd staan uiteraard ook de nodige ontwikkelingen op de planning om het nét dat stukje unieker en onderscheidend te maken dan anderen: daar staan we voor!
Mocht u daar nog tips voor hebben, kunt u altijd gebruik maken van ons serviceportaal om een wens in te dienen. De feedback van onze klanten maakt dat wij blijven werken aan verbetering en optimalisering.

Na de zomervakantie, die nu voor het gehele land van start is gegaan, ben ik meer in het land te vinden dan dat ik op kantoor zit. Op zoek naar het meest optimale relatiebeheer en goede gesprekken met zorgorganisaties die ons misschien nog niet kennen. Daar waar mogelijkheden zijn om met onze software en services waarde toe te voegen en u het registreren/declareren/factureren van zorg gemakkelijker te maken, staan wij klaar voor u.
Een demonstratie van de software om vervolgens zelf aan de slag te kunnen in zo’n testomgeving is dan onderdeel van mijn bezoek: altijd fijn om helemaal zelf rond te klikken door de verschillende stukjes functionaliteit.

Met een aantal van u heb ik al afspraken staan in augustus, september en oktober en ik kijk daar enorm naar uit!
Mocht u op voorhand al vragen hebben over hoe u het werken met Collabris en/of Carefriend ziet, of wat uw gedachten daarbij zijn, dan hoor ik dat graag van u. Mijn gegevens staan weer onder aan dit item.

Afsluitend zou ik u willen zeggen: hopelijk tot heel snel ziens en voor de aankomende maand; nog een heel fijne zomervakantie!

Met vriendelijke groeten,

Arnoud Leliveld
arnoud.leliveld@qurentis.nl
tel: +31(0)613660584

Leave a Reply

Your email address will not be published.